4 Ekim 2010 Pazartesi

felsefe.bahçe.blog.parti

felsefe bahçesinde blog partisi

bahçenin felsefesi partisi blogu

parti bahçesi blogu felsefesi
.
.
.
YvesKlein_


parti.blog.bahçe.felsefe:
ortalıklara çıkanlar der ki: benim bahçeye ilgim varçatıda tarla!
bizim fidanlığımız var bana da tarla
ben düşünüp yazıyor üzerine konuşuyorum orda burda...


başka el kaldıran?
bloga yazsın...


buluşma yeri her an sanal olarak burası ve tabi ki on-onbir 3400 proje alanı.
ben de bağlacım.
sevgiler.


Cenk.

2 yorum:

  1. Bende istiyorum bir tarla
    Olsun sonsuz fayda dünyaya
    Anlatırım bende ordaa burda
    Nasıl oluyormuş bu iş çatıda

    YanıtlaSil
  2. sayın blog kullacısı sitenizi beğenerek takip ediyorum, halı yıkama firmalarına makina satışı yapan Halı yıkama makinası olarak çalışmalarınızda başarılar diler, makalelerinizin devamını bekleriz.

    YanıtlaSil